2010-01-13

GANIX


Urte berri on! azken hilabete hauetan bloga abandonatuxea izan badut ere, lanean aritu ez naizela ez pentsa!! pittaka pittaka erakutsiko dautzuet azken huntan egindakoak, eta baita ere, profitatuko dut nere ikastaldietarat etorri zareten guziei potta haundia igortzeko!!

Kalaka aski, ta huna nere seme zaharrenaren, Ganixen urtebetetzekotz egin nion albuma (albumaren argazkiak ez dire sobera onak bainan badakizue ez naizela sobera abila maxin hunekin!). Pa!
Bon any! Fa un temps que tinc el bloc una mica abandonat, però no penseu que no he fet feina eh? De mica en mica us mostraré el que he anat fent ultimament, i també aprofitaré per enviar uns petons a totes les alumnes que he tingut als cursos que he fet.
Nem per feina; aquí teniu unes fotos de l'àlbum que li vaig fer al meu fill gran, el Ganix. No són gaire bones, però ja sabeu que no tinc traça amb l'ordinador! Petons.

Bonne année! ces derniers mois j'ai eu mon blog un peu abandonné, mais ne croyez pas que je n'ai pas fait du boulot!! petit à petit je vous montrerai ce que j'ai fait dernièrement, et je profite pour envoyer des bisous à toutes les éléves qui ont participé dans mes atéliers, muxu!!
Bon, et voici quelques photos de l'album que j'avais fait pour l'anniversaire de mon fils aîné Ganix (elles ne sont pas terribles, mais vous savez déjà que je ne suis pas très douée avec l'ordinateur!) Bises.









1 iruzkin:

  1. Album zoragarria!! Gustatzen zait zelan nahasten dituzun paper desberdinak, koloreak... oso polita!

    ErantzunEzabatu