2010-06-28

IKASTALDIA BARTZELONAKO BLOKUMEN

Atsaldeon deneri! heldu den uztailaren 9an ikastaldi bat emanen dut Bartzelonako Blokum dendan. Aski pullita gelditu da prestatu dutan albuma ta hementxen uzten dauzkitzuet argazki batzuk. Kontent naiz arrunt denda hau izigarri maite bait dut. Hek sortzen dituzte skraparako materiala, prezioz arras ongi direnak, ta gainera, katalaneraz, hizkuntz ttikitu batean sortu dituzte biziki tanpoin pullitak. Nik nere lanak pertsonalak izatea maite dut, eta ezartzen dutan guziak bere zentzua du. Gaur egun bixtan da eskuaraz ez dutala fitsik atxeman (horrek nere sorkuntzari laguntzen badio ere), bainan Blokumi esker orai katalaneraz aukera izatea bikaina da, gure etxean mintzatzen den bigarren hizkuntza baita. Pottak Mediterranea aldetik.

Bona tarda a tothom! el proper 9 de juliol donare un curs a la botiga Blokum de Barna. L'àlbum que he preparat m'ha quedat força bonic i aquí us deixo unes fotos per que el veieu. Estic contenta per fer aquest curs perque aquesta botiga m'agrada molt. Fan material per scrap a preus raonables, i a sobre, han creat segells super xulos en català. A mi m'agrada que els meus projets siguin personals, i tot el que poso té un sentit. Avui és clar que no existeix rés en euscar (aixó en part ajuda la meva creativitat), però gràcies a Blokum ara tinc l'oportunitat de tenir segells en català que és la segonda llengua de casa nostra. Petonts des de la Mediterrània.

Salut à tout le monde! le prochain 9 juillet je donnerai un atélier dans la boutique Blokum de Barcelone. J'aime bien l'album que j'ai préparé et je vous laisse des photos pour que vous le voyez. Je suis trés contente de faire cet atélier parce que j'aime bien cette boutique. Ils font du matériel de scrap à trés bons prix, et même ils ont crée des trés jolis tampons en catalan. Moi j'aime que mes projets soient personels, et tout ce que je mets a du sens. C'est clair qu'il n'y a rien en basque ( même si ça m'aide à developper ma créativité), mais grâce à Blokum maintenant je peux faire servir des tampons en catalan, la segonde langue chez nous. Bisous mèditarrenées.


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina