2011-05-22

THE VERSATILE BLOGGER

Egunon, "Amb les meves manetes"eko Immak "The Versatile Blogger"eko jokorat konbidatu nau. Maite ditutan 7 gauza erran behar ditut, huna ba:
1. Eskrapan aritzea, sortzea.

2. Gure baratzeko liliak eta inguruetako ferdea udaberrian.

3.
Carles akordeoia jotzen aditzea.
4. Nere seme-alabekin ohean kalakan aritzea loiterat gan aintzin.
5. Ttipi ttapa, ttipi ttapa...KORRIKA!.

6. Itsasoari so egotea.

7. Neretako astia izatea.


Bon dia, l'Imma de "Amb les meves manetes" m'ha convidat al joc de "The Versatile Blogger". He de dir 7 coses que m'agradin:
1. Fer scrap i crear.
2. Les flors del jardí i el vert dels envoltants a la primavera.
3. Sentir al Carles tocar l'accordió.
4. Xerrar amb els meus fills al llit abans d'anar a dormir.
5. La "Korrika" (el correllengua d'aquí).
6. Mirar el mar.
7. Tenir temps per mí.

Bonjour, j'ai été invité par Imma de "Amb les meves
manetes" au jeu de "The Versatile Blogger". Il faut dire 7 choses qu'on aime:
1. Scraper et créer.
2. Les fleurs de notre jardin et le vert des allentours au printemps.
3. Écouter Carles jouer l'accordéon.
4. Bavarder avec mes enfants au lit avant d'aller dormir.
5. La Korrika (la course en faveur de la langue basque).
6. Regarder la mer.
7. Avoir du temps pour moi.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina