2011-06-21

MUSIKAREN EGUNA

Gaur Musikaren eguna da, eta Elisarekin egin nuen albuma erakusteko aitzakia dut. Gustura egin nuen ta emaitza maite dut. Argazkiak gan den urteko Musikaren Egunean hartu nituen, Miarritzeko Gare du Midiko baratzean, Carlesek The Sparteens'ekin pintxatzen zuen bizkitartean. Sarri Baionan ospatuko dugu egun pullit hau. Ongi pasa!
Avui és el dia de la Música, i aprofito l'ocasió per ensenyar-vos l'àlbum que vaig fer amb l'Elisa. Vaig gaudir molt fent-ho i m'agrada com m'ha quedat. Les fotos son del dia de la música de l'any passat als jardins de la Gare du Midi de Biarritz, mentres el Carles puntxava amb The Sparteens.
Aujourd'hui c'est la Fête de la Musique, et je profite l'occasion pour vous montrer l'album que j'avais fait avec Elisa. Je me suis bien amusée à le faire et j'aime bien le résultat. Les photos je les avait pris à la fête de la musique de l'année dernière aux jardins de la Gare du Midi de Biarritz, pendant que Carles nous faisait plaisir avec ses disques. Cet aprés-midi on ira à Bayonne fêter ce jour si joli! Bonne fête de la musique à tout le monde!.

2 iruzkin:

  1. il est super beau !!!!!!!!!!!!!ça me fait plaisir de le revoir
    Elisa

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo Helena!

    Zure blogga gaur ezagutu dut, bueltatxo bat eman ondoren, oso lan politak dituzula esan nahi dizut. Hemendik aurrera zure bloggaren jarraitzaile nauzu.

    Muxu potolo bat!

    ErantzunEzabatu