2011-10-23

AUTOPORTRETA

Gaurko lehenbiziko lerroa atzo Irungo ESKUKA dendan emandako ikastaldian ezagututako jendea aipatuko dut. Lehenbiziko eskrapa ikastaldia zuten ta biziki ongi aritu ziren. Kontent itzuli nitzen etxerat, ta hemendik muxua deneri. Ta gaur erakutsi behar dautzuetan lana, {Entreartistes}ek eskatutako lanetako bat da. Orri hau gutaz mintzo den autoportreta bat da. Batzutan frango iluna naiz, hortaz oinarrizko paperaren kolore gris iluna, bainan kolore biziak izigarri maite ditut, ta horra orri hunen kontrastea. Apaingarri pullit aunitz, nere gustokoak: hedoiak, vichi karratuak, ttittak, tatxak.....,nere estiloan, kargatuxea bainan ederra, eztala? Ongi izan.
Abans de tot vull contar-vos que ahir vaig fer el primer curs de scrap a la nova botiga d'Irun ESKUKA. No coneixian l'scrap i en van gaudir molt. Vaig tornar a casa molt contenta i des d'aquí els envio un petó.
I ara us mostrare una altre pàgina que vaig fer pel concours d' {Entreartistes}. És una pàgina autoretrat que parla de mi. A vegades pateixo massa, per aixó el color fosc del paper de fons, gris fosc. Però m'encantan els colors al·legres, i el contrast dels colors de la pàgina són una mica jo mateixa. Molta decoració bonica que tant m'agrada: nuvols, quadrats vichis, taques, tops.... el meu estil, una mica carregadet però bonic oi? Apa-li.
Tout d'abord je veux féliciter les filles que j'ai rencontré hier dans mon premier atelier au magasin ESKUKA d'Irun. Elles ne connaisaient pas du tout le scrap et elles se sont régalées. Moi aussi je suis rentrée ravie, et je leur envoie un bisou.
Maintenant je vous montre encore une page que j'avais fait pour le concours d'{Entreartistes}. C'est une page autoportrait que parle de moi. Des fois je suis un peu pessimiste, c'est pour ça que j'avais choisis la couleur gris foncé du papier du fond. Et je suis gaie aussi, et comme j'adore les couleurs vives...voilà ce que ça donne! un joli contrast de couleurs. Beaucoup d'embellissements que j'adore: des nuages, carreaux vichys, des petits pois, des taches... un peu chargé mais moi j'aime bien! Bises.


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina