2012-11-17

PAPIN BERRIA ETXEAN

Egunon, egun batzuk bakantzetan izan t'ondotik, hementxe nauzue berriz. Huntakoan, Anna-Maria Wolniak'ekin Bartzelonan egindako ikastaldian egindako orria erakutsiko dautzuet. Gessoa maskaren gainean, akuarelak eta....ddirddirak!! Argazkiak ez dire batere onak, bainan ideia bat izan dezazuen...
Bon dia, despres d'uns dies de vacances, torno per ensenyar-vos una pàgina que vaig fer al taller de Barcelona amb l'Anna-Maria Wolniak. Gesso sobre màscara, aquarel·les, i....brillantines!! Les fotos no son gens bones, però us podreu fer una idea...
Bonjour, après quelques jours de vacances, je reviens pour vous montrer la page que j'avais à l'atelier de Barcelona avec Anna-Maria Wolniak. Gesso sur des masks, des aquarelles, et...du glitter!! Les fotos sont un peu ratées, desolée...



3 iruzkin:

  1. Doncs és super mona la página. M'agrada molt la combinació del blau, la brillantina y el rosa fucsia!!!

    ErantzunEzabatu
  2. La trobo genial!! la meva la vaig estripar, per que la plantilla que van fer servir no era gaire adecuada i pel meu gust va quedar tot massa brut...
    Que tal el taller a Blokum!!??? veure el que vau fer!!!!???

    ErantzunEzabatu
  3. Polita baino politagoa!!! lan bikaina!!

    ErantzunEzabatu