2013-07-01

IZASKUN

Azken huntan lanpetua ibili naiz zonbait enkarguekin, eta gaur horietako bat erakutsiko dautzuet (milesker Izaskun baimenagatik!). Kusin baten laguna da Izaskun eta berriki esposatu da. Horren kari bere lagunek argazkiak ekarri eta album bat egitea eskatu zautaten. Argazki aunitz ziren, eta hirutan banatu nituen: ttikitakoak, ikastola denboretakoak; bestetako (ze koadrilla bestalaria!), eta gizongaiarekin zirenekoak. Albumaren estrukturan pentsatzen ari nitzela, ondoan nuen aspaldiko karpeta hau ikusi nuen ta zuen zabaleragatik aproposa izaten ahal zela gogoratu zitzaitan. Beraz, haren barnean 3 album ttiki egin ditut; aspalditik nuen paper kolekzio eder hunekin, ta gessoa, ohial puskak, josturak eta tinduak nahasiz. Loriatu nitzen!! eta hek ere kontent gelditu ziren (beharrik!!!).
Últimament he tingut varis encàrrecs, i avui us ensenyaré el de l'Izaskun (gràcies pel permís!). L'Izaskun és una amiga de la meva cosina i s'ha casat no fa gaire. Per l'ocasió les seves amigues em van encomanar un àlbum. Em van dur moltíssimes fotos, i les vaig classificar en 3 temes: les de petites, dels temps d'escola; les de les festes (que tant els hi agraden!), i les de amb el seu company. Pensant en l'estructura de l'àlbum em vaig fixar en una vella carpeta que tenia de fa temps, i vaig pensar que m'aniria bé per tantes fotos. Aleshores, vaig fer 3 àlbums petits amb una antiga col·lecció de papers que m'encanta, gesso, retalls de roba, costures, tintes... en vaig gaudir molt, i elles van quedar contentes!! (uf!!).
Ce dernier temps j'ai fait plusiers commandes et aujourd'hui je vous montrerai le mini que j'ai fait pour Izaskun (merci pour la permission de le montrer!!), une copine à ma cousine qui vient de s'épouser. Pour l'ocassion ses copines m'ont commandé un mini. Elles m'ont filé plein de photos que j'ai classé en 3 thèmes: enfance-école, fêtes, et copain. Pour l'structure j'ai fait servir une ancienne chemise dont j'ai construit 3 minis, un pour chaque thème, avec une ancienne collection de papiers que j'adore, du gesso, tissus, couture, encres...je me suis bien amusée!! et elles ont aimé mon project (heureusement!!).




















12 iruzkin:

  1. HITZIK GABE!
    Maite dut ikaragarri! den dena!, profitatu duzun estruktura, paperak, koloreak, eta nola ipini dituzun argazkiak...
    Bua!!! Helena maisu handia zira!!!!!!!
    pott!

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Bon, bon, hainbertzerako ere ez da izanen!!! milesker Alizia ta muxu haundia!

      Ezabatu
  2. M' agrad l' estructura, m' agraden els colors i la barreja de roba i paper... és ben lògic que els agradés tant l' encarreg!!!
    És preciós de veritat Helena!!!
    Un petò molt gran, ara feia molts dies que no ens llegiem!!!!

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Gràcies Sílvia!! és un plaer trobar-te sempre per aquí!! jo també trobava a faltar els teus post, però ja he vist que tornes a estar activa!! un petó ben gros!

      Ezabatu
  3. WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAWWWWWWWWWWWWWWWW!!!!! trop beau ton mini j'adore!
    bizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    ErantzunEzabatu
  4. comme Laetitia !
    j'adooOooore !!! très gai !
    bizzzzzzzzzzz

    ErantzunEzabatu
  5. Alors, merci à toi aussi Marianne!!! c'est un grand plaisir de lire vos commentaires!! bizzzzzzzzzzzzz

    ErantzunEzabatu
  6. Buuuuaaaaaaaah!!!!!!!!!! Amb la boca oberta i de cul a la cadiraaaa!!! (sort que hi era que sino caic a terra...jejjee!! Helena, ÉS BRUTAAAAAAL!!!!!!!!!!! :D

    ErantzunEzabatu
  7. Moltíssimes gràcies Esther!! m'ho vaig passar molt bé amb aquest àlbum. Petons!!

    ErantzunEzabatu
  8. Te he dicho que me encantan tus trabajos??? Este es bestial!!!

    ErantzunEzabatu