2014-02-05

USAIAK

Egun on! aspaldiko partez, ez nuen nere arte egunkarian lanik egiten. SODAliciousek ematen duen gaia maitatu nuen :"Usaiak" edo ohiturak, eta bi aldiz pentsatu gabe nere kaierra ta akuarelak fite atera nituen to! huna hemen nere interpretazioa.
Bon dia! feia temps que no agafava el meu art journal, i quand vaig veure el tema que proposava SODAlicious:  "Hàbits", no m'ho vaig poder aguantar i vaig treure el meu journal i les aquarel·les a tota llet!!. A veure que us sembla la meva interpretació.
Bonjour! ça faisait un moment que je ne travaillait pas sur mon art journal, mais vu le thème qu'on proposait sur le blog de SODAlicious, j'ai vite sorti mon cahier et mes aquarelles!!. Et voilà!










8 iruzkin:

  1. Zein goxoa! Ikusten ditut zure lanak eta hain sinpleak eta hain ederrak aldi berean.....

    ErantzunEzabatu
  2. Milesker!!! nere erronka da gero ta xinpleagoak izatea, ta bixtan da......ederragoak!!! Potta ta aunitz urtez!

    ErantzunEzabatu
  3. M'encanten els colors! I aquest ocellet.... que macu!!!!

    ErantzunEzabatu
  4. Gràcies Aida!!! em sento molt còmoda en aquests colors! a mi també m'agraden!!

    ErantzunEzabatu
  5. OMG OMG OMG!!!!!!!!!!!!!!!! de la pure bombe ta réa WOAW!!!!!! je suis archi fan!!
    bizzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Merci Laetitia!! je suis contente avec cette réa. Bizzzzzzz

      Ezabatu
  6. Zure erronka bete duzu, lan bikaina egin duzu eta!

    ErantzunEzabatu