2010-03-05

AUNITZ URTEZ ENEKA!


Atzo Eneka hilobaren 2garren urtebetetzea izan ginuen ta huna oparitu nion orria. Rébecca Dautremer'en "Printzesak" liburuan agertzen den "Amnesia printzesa"n oinarritutako ideia da. Priscak holako bat egina zuen "Histoires de Pages" batetan. Liburu ilustratzaileen lanetan oinarrituta aski lan pullitak egiten zituela ikusita, ta nik ere izigarri maite baititut liburu ilustratuak, hortan saiatu nitzen. Ta nere ustez emaitza zinez ederra da!! ta zuek, zer deritzozue?.


Ahir va ser el segon aniversari de la nostra neboda Eneka i li vaig regalar aquesta pàgina. És una idea basada en la "Princesa Amnèsia" del llibre "Princeses" de Rébecca Dautremer. A un "Histoires de Pages" vaig veure que la Prisca n'havia fet una aixís, tenia unes pàgines precioses basades en il·lustracions de llibres, i com que a mí m'agraden tant els llibres il·lustrats, m'hi vaig posar. I em sembla que el resultat és força bonic!! Que us sembla?.

Hier c'était le second anniversaire de ma petite nièce Eneka, et je lui ai fait cette page comme cadeau. C'est une idée à partir de la "Princesse Amnésie" du livre "Princesses" de Rébecca Dautremer. J'avais vu dans un "Histoires de Pages" les jolies pages que Prisca avait fait à partir des illustrations de livres, et moi qui adore les livres illustrés, j'ai fait le même. Je trouve que le résultat est vraiment beau! qu'est-ce que vous pensez?.

1 iruzkin:

  1. Heleeeena, neuk ere badut liburu hori!! Eta oso gustokoa dut gainera!!!
    Oraintxe ari naiz Amnesia printzesaren bila.
    Oso ondo gelditu zaizu!!!
    (Nik ilustrazioa jarriko nuke blogean, jendeak ikus dezan nola inspiratu zaren)
    Musutxuak

    ErantzunEzabatu