2012-03-14

BOM 5

Egunon; hemen segitzen dut Bom'arekin! 4garren gaia mementuz utzia dut ez baitakit sobera nola bideratu, ta hementxe duzue 5garrena: "zerek pozten gaituen egunerokotasuna pisua zaigularik". Nik argi nuen: eguraldi ederrak!! iruzkiak, zeru urdinak, ta mendiko itzuliak-bixtak. Argazki hori halako egun batez hartu nuen, ta menditik Zugarramurdi ta itsasoraino begiztatu ahal izan nuen.
Bon dia, i segueixo amb el Bom! el tema 4 de moment ho tinc aparcat, i vet aquí el 5: "qué és el que m'alegra quan la rutina em pesa". Ho tenia ben clar: el bon temps!! El sol, el cel blau, i les caminades i vistes de la muntanya. Aquesta foto la vaig fer un dia així, i des de la muntanya vaig contemplar Zugarramurdi i el mar.
Bonjour! je continue avec le Bom! Vu que je n'étais pas trop inspirée pour la 4ème challenge, je suis pasée à la 5ème: " il y a des petites choses qui vous redonnent le sourire lorsque le quotidien vous pèse!". C'était clair pour moi: le beau temps!! le soleil, le ciel bleu, les petites randonées à la montagne et ses vues. C'était un jour comme ça que j'avais fait cette photo, et depuis la montagne je contemplais Zugarramurdi et la mer.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina