2012-03-06

JAR 1

Iep! gaur erakutsiko dautzuet urte hastapenean abiatutako bertze abentura. Histoires de Pages aldizkariak antolatutako JAR'a. Hau da, urtean barna, astero gai bat ematen dute eta iada zonbait pasatu dire. Hastapenean martxa hartu nion bainan gero bakantzak, familia guzia eri banan banan, ikastaldiak.... bon! arrunt gibelatua naizela!! Ez zait inport aste guziak ez egitea, nik nere martxan segituko dut ta pittaka pittaka hemen erakutsiko dautzuet. Aspaldi New York'etik ekarritako kaier bat hartu dut ta huna hautatu dutan lehenbiziko gaia: "Sekulan betetzen ez dudan asmo ona" (kirola egitea!!, ufa ze alferkeria dutana!).
Avui us ensenyaré una altre aventura que vaig començar a principi d'any. El JAR que organitza la revista Histoires de Pages. Cada setmana de l'any proposan un tema. Al principi li vaig agafar el ritme però després van venir les vacances, les malalties de tota la familía un a un, els tallers... és a dir, que estic super enderrerida!! No m'importa no fer-ho totes les setmanes, seguiré poc a poc al meu ritme i us ho ensenyare aquí. Vaig agafar un quadern que em van dur fa anys de New York i vet aquí el primer tema que he escollit: "Les bones intencions que mai no compleixo" (fer esport!!).
Salut! aujourd'hui je vais vous montrer une autre aventure que j'avais commencé en debut d'année: Le JAR proposé par le magazine Histoires de Pages. Il y a une challenge par semaine et même si au début je tenais le ritme, là ça fait un moment que je suis en retard! Vous savez, les vacances, toute la famille malade, les ateliers... bref, impossible de ratraper mon retard! Mais même si je ne ferai pas toutes les challenges, je continuerai à mon ritme et je vous le montrerai petit à petit. Doncs, j'ai pris un vieux cahier qu'on m'avais apporté il y a longtemps de New York, et voilà mon premier choix: " Les bonnes résolutions que je ne tiens jamais" (faire du sport!!).

1 iruzkin:

  1. AIIIII !! Dene asmoa baita hau ... Biziki polita moztu dunan irudi horrekin

    ErantzunEzabatu