2012-08-20

BERRIZ SARITUA!!

SOY UN 


Eta 3garren aldiz saritua izan naiz Liebster blog'ean!! Huntakoan rosa-verdosak emana, milesker aunitz!!
M'han tornat a premiar al Liebster blog per tercera vegada!! Aquest cop ha sigut rosa-verdosa, moltíssimes gràcies!!
Et encore une troisième fois pour le prix de Liebster blog!! Cette fois-ci, c'est rosa-verdosa qui me l'a donné; merci beaucoup!!
Eta huna nere saria nori pasatzen diotan:
I paso el meu premi a:
Et voilà à qui je passe mon prix:
                        -Inspirations scrap
                        - **Mon scrap par Liliema**
                        - Le scrap à Mey
                        - Les scraps de Morgane

 Eta huna nere udako egunkariko bertze bi orri.
I vet aquí dues pàgines més del meu diari d'estiu.
Et voilà encore deux pages de mon journal d'été.












2 iruzkin:

  1. Hola Helena





    Hola Helena, he vist que per vacances vas estar a Torellò!!! hi teniu família? La meva caseta la que et vaig comentar, està molt aprop!!!

    ErantzunEzabatu