2012-08-07

UDAKO EGUNKARIA

Ahantzia nuen nere udako egunkariko azalak erakustea. Arropen etiketak, paper puskak, masking tape-a eta katalogo baten argazkiak erabili ditut. Biziki maite dut nola gelditu den kaier normal bat zena; arrunt udako itxura hartu duela uste dut. Zuek?
Me'n vaig oblidar de ensenyar-vos les portades del meu diari d'estiu. Era una llibreta normal i la vaig decorar amb etiquetes de roba, retalls de papers, washi tapes i fotos d'un catàleg. M'agrada molt el resultat perquè trobo que transmet l'esperit d'estiú. A vosaltres que us assembla?.
 J'avais oblié de vous montrer les couvertures de mon journal d'été. C'était un simple cahier, et je l'ai décoré avec des étiquettes de fringues, chutes de papier, masking tape et des photos d'un catalogue. J'aime bien l'esprit d'été qu'il reflexe; et vous, qu'est-ce que vous en pensez?





1 iruzkin: