2013-04-16

AINGURA HEGODUNAK (ANARI)

Igandean, izigarri maite dutan Anariren kontzertu batean izan nitzen. Bere kantuek arrunt hunkitzen naute, bere hitzek arras nereak egiten ditut. Buruan nuen SODAliciousek art journalerako hilabeteko gaia, bainan ez nitzen sobera inspiratua. Kontzertuan berean inspirazioa etorri zitzaitan eta huna emaitza. Kontent naiz aspaldian pausan nuen nere art journalari bizi gehiago emateagatik!
Diumenge vaig anar a un concert de Anari, una artista que m'encanta. Las sevas cançons m'emocionen i les seves lletres les sento com meves. Tenia ganes de tornar a treballar el meu art journal, tenia al cap el tema del mes de SODAlicious, bere em faltava l'inspiració que em va venir de cop durant el concert. Aquest és el resultat, i n'estic encantada del resultat i de tornar de gaudir del art journal.
Dimanche dernier je suis allée voir un concer d'Anari, une grande artiste que j'adore. Ses chansons me touchent beaucoup et je sent les paroles de ses chansons comme miennes. Ça faisait un moment que j'avais envie de reprendre mon art journal, j'avais en tête le thème du mois de SODAlicious, mais il me manquait l'inspiration qui m'est arrivée en plein concert. Voilà le résultat que j'aime bien et que me donne envie de reprendre l'art journal plus souvent.





14 iruzkin:

  1. Oleeeeee Helena!!! Que xuluuuuu!!! M'has transportat al fons del mar amb aquest blau tan intens..."traje de buzo" jejeje!!! Tú sí que ets inspiradora, com es nota que t'agrada l'Art Journal ;D
    No coneixia a l'Anari...vaig a xafardejar-la una miqueta:P
    Petoneeets!!!!

    ErantzunEzabatu
  2. Buaaahh !! Ze ona! Dena maite dinat, "gorantz" gorantz idaztea, hitzak, irudia etab .... pott

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Milesker Mirentxu!! loriatu naun! Neretako Anari sekulako inspirazioa dun, bere hitzak irudikatzen hasi ta.... kaierrak beteko nitian! Potta!

      Ezabatu
  3. Es ben curios com els sons, els colors, les persones... ens evoquen imatges, que tenim l' oportunitat de plasmar en paper... m' encanta aquest fons del mar.
    No conec la música d' Anari, però en quant tingui un moment escoltaré aquesta mostra!!!
    ptns!!

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Tens raó Sílvia, i a mí les cançons d'aquesta noia m'inspiren una pasada. En aquesta cançó esplica que ha caigut, però cap amunt, com els peixos quan moren i surten a la superfície.
      Gràcies i petons!

      Ezabatu
  4. Je viens de découvrir ton blog par ce post et j'aime vraiment beaucoup le résultat final de cette page.

    Aussi, je suis vraiment ravie d'avoir découvert ton blog car j'essaye d'apprendre le catalan donc rien de mieux qu'un blog en catalan/francais :)

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Benvinguda Emma! què bé que siguis per aquí! com que vols aprendre català t'escriuré en català, ok? gràcies per la teva visita i fins aviat!!

      Ezabatu
    2. Parfait pour moi, ca va m'aider à progresser. J'ecris pas encore le catalan alors j'espere que ca te va si je réponds en francais (ou en anglais, comme tu préfères).

      Ezabatu
    3. En français!! Gràcies Emma, em fa molta il·lusió que algú valori el meu esforç de escriure el blog en tres llengües (dues minoritaries!). Un petó!

      Ezabatu
  5. Erran nizun, izugarri polita gelditu zaizu!
    txapó!

    ErantzunEzabatu
  6. J'adooooooooOOOOOOOOOOOoooooooooore !!!
    bizzzzzzzzz

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. OOHHHH!!!! Merci!!!!!!! 6alamaison a commenté mon post!! Je suis ta fan number 1!! Merci encore Marianne!!! bizzzzzzzzz!!

      Ezabatu