2013-04-02

GURE ARTEKO MAITASUNA

Egun on! huna duela gutti egindako enkargurako lan bat. Lagun batzuen gurasoen ezkontzarako egin nuen. Lan haundia da, luzea, 36 urte laburbiltzen duena, eta ez dauzkitzuet orri guziak erakutsiko. Argazki aunitz ziren, denak desberdinak, koloretan, argitasunean...Zaila zen kolore gutti batzuetan zentratzea, eta hortakotz deliberatu nuen orrialde bakotxa mundu bat izanen zela. Alta, albumari lotura bat emateko, Ttonik maite duen kolore gorria hartu nuen, eta jostura gorria izan da albuma lotzen duen haria. Erran behar dautzuet, izigarri ongi pastu nuela lan hau egiten, ARRUNT!! Zaila da enkarguetarako lan egitea, zalantza izaten dut maitatuko ote duten; kapaule izanen naizen zinez beraiek senditzen dutena azaltzen....presioa haundia izaten da (gehi denboraren presioa baita!! beti epetik hurbil ibiltzen bainaiz!!). Bainan hunekin aski gustura gelditu nitzen eta beraiek ere. Ze plazerra hartzen den zure lanak norbait hunkitu duela jakitean eta senditzean!! Ttoni, Bixente...bihotzez zuendako eta ean bertze hoinbertze denbora pasatzen duzuen elgarrekin!!
Bon dia! avui us ensenyare un encàrrec que vaig fer no fa gaire pel casament dels pares d'uns amics. És un treball llarg que recull 36 anys i no us l'ensenyaré tot. Eran moltes fotos, totes de diferents colors, tons, llum....era difícil centrar-se en uns colors, i per això vaig decidir que cada pàgina seria un món. Igualment, per que l'àlbum tingues un fil conductor, vaig escollir el cosit vermell que és color prefirit de la Ttoni. M'ho vaig passar pipa, en vaig gaudir MOLT!! És difícil treballar el encàrrecs; dubto per si els hi agradarà, si realment sere capaç de transmetre el que sentent... és molta pressió (s'ha d'afegir la pressió del temps, que sempre vaig tard!!). Però amb aquest em vaig quedar a gust i els hi va agradar tant!. És un gran plaer saber i sentir que la teva feina emociona a algú!
Bonjour! Aujourd'hui, je vais vous montrer une commission que j'ai fait récemment pour le mariage des  parents de des amis. C'est un travail qui résume 36 ans de vie ensemble et je ne vais pas vous le montrer tout. Les photos  étaient nombreuses, avec des nuances,  couleurs, et lumière différentes .... il était difficile de se concentrer sur les couleurs, et j'ai donc décidé que chaque page serait un monde. Par contre, j'ai choisi la couture rouge  (la couleur préférée deTtoni) comme fil conducteur. Je me suis vraiment régalée à le faire! Il est difficile de travailler sur des commissions; je doute si ça leur plaira, si je serai vraiment capable de transmettre ce qu'ils veulent ... la pression est forte (faut ajouter la pression du temps, je suis toujours en retard!). Mais avec celui-là j'étais contente et ils l'ont bien aimé. C'est un grand plaisir de savoir et sentir que ton travail déplace quelqu'un!























12 iruzkin:

  1. Doncs és una satisfaccció, tens raó que et fa sentir molt bé quant el destinatari de la feina està content.
    A mi m' agrda molt com li has donat continuïtat amb els papers i els repunts vermells, ho lliga tot i hi dona molta alegria!!!
    Una abraçada molt gran!!!

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Gràcies Silvia!! tan bé és un plaer llegir els comentaris!
      Petons,
      Helena

      Ezabatu
  2. Ostres quina passada un àlbum amb tantes fotos i tants detalls!jo crec que m'hagués quedat sense idees ni paciència... Jeje fantàstic de veritat!

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. I no us he ensenyat totes les pàgines!!! je, je!! gràcies Laura

      Ezabatu
  3. Com sempre...ets genial, un amor, una pasada! PRECIÓS!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  4. Boooo ! Harritua naun, zoin hunkigarria, biziki ederra, pentsu dinat Bixente ta Ttoni ere hunkiak zirela, biba hi !!

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Ba bai, ederra izan zunan Ttoniren hunkidura hartzea!! Milesker!

      Ezabatu
  5. Helena, maite dut!!!! aski polita, eta koloreak, arrosak, horren finak...zure erara, zure seinale...
    zorionak!
    potta!

    ErantzunEzabatu
  6. ohh Helena, izugarri gelditu zaizu!!
    Oso maite ditut aspaldiko argazkiak!

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Milesker Karmele! nik ere maite ditut lehenagoko argazkiak, badute gaur egunekoek ez duten testura.

      Ezabatu