2013-04-23

ANDDE ETA PETTAN

Egun on, gaur aspaldian egindako orria erakutsiko dautzuet. Duela urte bat Entreartistes aldizkarian argitaratua izan zen eta hortakotz ez nuen lehenago erakusten ahal. Ongi izan!
Bon dia, avui us ensenyo una pàgina que vaig fer fa molt però que no us la podia ensenyar perquè em la van publicar a la revista Entreartistes. Feliç dia de Sant Jordi!
Salut, aujourd'hui je vous montre une page que date d'il y a un an, mais que je ne vous l'avez pas montré parce qu'elle avait été publié au magazine Entreartistes. Bonne journée!


10 iruzkin:

  1. Feliç dia de Sant Jordi també :D

    Les couleurs sont vraiment très sympa, j'adore le papier de fond que tu as choisi :)

    ErantzunEzabatu
  2. Feliç Sant Jordi!!
    preciós LO, com sempre!!!
    la plantilla t'ha quedat perfecte, jo encara tinc molts problemes amb elles, no em queden mai com voldría!!
    Quina foto més tendre!!!
    Ptns!!

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Doncs no és una plantilla!! és el paper de fonds!! aquesta pàgina la vaig fer en 15 minuts!! el LO que menys m'he currat, i va i els agrada!! n'he fet d'altres per mi més currats i bonics però mira, qüestió de gusts!
      Muxuak!!

      Ezabatu
  3. Biziki pollita ! Ta gibeleko paper hori hik landua ? Efektu arras polita egiten din

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Bai zera!! hola dun! hau dun fiteen egin dutan lana!!
      Milesker!

      Ezabatu
  4. Uoooooo!!! Quina pàgina més xulaaaa!!! La foto és preciosaaa!! Una abraçada!

    ErantzunEzabatu
  5. Ohhh.... es una cucada!! que tendra.... es preciosa.....
    Petons....

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Gràcies Sara! la veritat és que si, que aquesta foto m'encanta!

      Ezabatu